Pogotowie energetyczne – przestrzega, upominaj się o fakturę

Odbiorca energii, skarży się w prasie, że prawie dwa lata czeka na fakturę za prąd – zawiniła Energa. Co prawda, Klient zgłaszał się do Biura Obsługi Klienta, ale faktury nadal nie było. Otrzymał za to numer konta, na które wpłacać miał pieniądze.

Pomogła dopiero interwencja dziennikarska, wówczas odbiorca z Ustki otrzymał zapewnienie, że jego sprawa będzie rozwiązana. Dla emeryta, otrzymać fakturę opiewając za dwuletnie zużycie prądu, wiązać może się z długami. Liczymy na to, że Energa stanie na wysokości zadania i rozłoży płatność na nieoprocentowane raty. Albo w wyniku własnego błędu umorzy należność.

Odbiorca pierwszy raz zainterweniował w tej sprawie u dostawcy, odpowiedź na swój list otrzymał dopiero po roku. Co jest bardzo dziwne, gdyż co dwa miesiące pracownik Energa odczytuje licznik. Ponadto, Energa chwali się, że jako pierwsza wprowadziła wymianę liczników na urządzenia zdalnego odczytu smart.

Przychodzi na jedynie liczyć, na profesjonalizm firmy Energa. Pamiętajcie, że macie prawo do reklamacji rachunku za prąd. A wszelkie nieścisłości należy wyjaśniać od razu.

Energa kontakt 

PGE infolinia

Kontakt Tauron

Dodaj komentarz