Gdzie zgłosić awarię prądu? Kiedy i gdzie przyjedzie Pogotowie Energetyczne? Niestety, też awarie kiedy trzeba zapłacić z nie z własnej kieszeni.
991 – Numer pogotowania energetycznego, numery alarmowe są bezpłatne, czynne prze całą dobę, siedem dni w tygodniu. Podobnie jak w przypadku innych systemów alarmowych, rozmowy są nagrywane.
Kiedy wezwać Pogotowie Energetyczne?
Zawsze warto skontaktować się w Pogotowiem Energetycznym, kiedy zauważymy jakiekolwiek uszkodzenia sieci energetycznych. Nie znamy się na tym, więc, iskry, wiszące kable. Uwagę powinny wzbudzić także, uszkodzenia zamknięć do obiektów energetycznych. Działaj, kiedy w Twojej okolicy nie ma prądu, może to być tylko planowane wyłączenie, ale warto to sprawdzić.
Możesz skorzystać z pomocy Pogotowia, kiedy Twój licznik energii działa w sposób nieprawidłowy,
Więcej o licznikach elektronicznych, licznikach pre-paid na EnergiaDirect.pl. Z kosztami musisz się jednak liczyć jeśli zerwałeś plombę, czy podczas remontu uszkodziłeś elektryczną instalację. Pogotowie może przyjechać ale pamiętaj, że instalacją w budynkach zajmuje się pogotowie elektryczne. Zapłacisz za interwencję jak i przyjazd służb.
Jakie dane należy podać dzwoniąc na Pogotowie Energetyczne?
Dzwoniąc pod numer 991 podaj takie dane jak: nazwa miejscowości, dokładny adres, Twoje dane osobowe, tj. imię oraz nazwisko, od jakiego czasu nie ma prądu.
Które awarie są naprawiane najwcześniej?
Pogotowie Energetyczne odpowiedzialne jest za naprawę uszkodzeń linii energetycznych. Prawnicy Pogotowia w pierwszej kolejności zwracają uwagę na stan trakcji i przewodów sieci energetycznej. Usuwają te awarie, które stanowią zagrożenie dla życia bądź zdrowia ludzi.